Föredetta Pojkvänner..

Har haft en fundering om ex idag..
Varför sparar man saker ifrån dom? Minnen går ju aldrig att radera, men materiella ting som man har fått eller dom gjort..
Jag har handdukar i från i princip alla mina ex, fråga mej inte varför, men det har bara blivit så..
Jag har kvar tre handdukar ifrån min första kille, som jag dessutom var sambo med, och massa foton, ett helt album, men det känns kul och kunna se tillbaka på den tiden..
Finns bara en enda kille jag inte har kvar något ifrån, vad ja kan minnas.. Eller jo, foton jag fick av honom, inget annat..
Min senaste pojkvän har jag kvar ett kuddhjärta jag fick precis i början när vi var ihop, och så har en av hans handdukar hamnat här, ligger även fillingar och massa kort givetvis [kan inte gå in i en enda mapp i datorn utan att det ligger nåt kort på honom] Både bra och dåligt..Dom korten har jag velat radera måånga ggr, men tagit mej till sans och sparat dom, kan va kul o ha sen..
En kille jag var ihop med för ett par år sen skrev en post-it lapp till mig om att han ville ha sex :P haha.. Och den lappen finns sparad fortfarande ;) [vet dock inte var för tillfället].. :P

Men den stora frågan i detta är, varför sparar man grejjer från ex? Är det för att tänka tillbaka, eller är de för att man saknar dom fortfarande? eller inte kan skiljas med tanken att det faktiskt är slut? ok, jag kan sakna vissa pojkvänner, men bara som vänner, inte förhållandet..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0