Händelserik dag :)

Idag har varit en dag jag inte trodde skulle bli som den blev.. Men den blev bra, i positiv bemärkelse :)

Började med att jag blev brutalt väckt av min mobil :o Jävla mija :P haha.. Nä, men hon ringde och jag sov så gott så , men de var bara o svara och gå upp.. *ler*
Sen ringde jag Carina och undra om de var okej om jag kom dit o hälsa på lite, och de var det givetvis..
Så jag åkte väl dit vid 12 tiden.. 
Min plan var att om Jimmy var där skulle jag dissa honom totalt för att inte få massa känslor i fart igen.. Men kan säga såhär, det blev inte som planerat.. :)
Var hemma vid 18 tiden.. så de tog en stund där :P Men har man kul går tiden för fort..

Sen har jag ätit pizza, var så jävla trött på julmat så jag höll på o spy av de.. Men blev en djävulskt god pizza från Örby :) Min special pizza :P

Ikväll har jag mest suttit här, fastän jag eg skulle packa.. Åker imorn till Gotland, ska bli så jävla gott o komma bort, men samtidigt vill jag inte, vill vara någon helt annanstans, men de tar vi någon annan gång :)
Tur de finns telefonsamtal och sms :) Tacka vet jag gratis sms :P

Nä, kanske får packa lite mer :) så jag får med mej de jag behöver, så de inte blir som i karlstad att ja inte hade med mej alls de jag eg behövde :P Men så var ju planen och bara stanna i 5 dagar, men blev 10 :P Men de är en annan historia ;P

Nä, packa var de.. Pyss!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0