Hårda bud i Mellerud :)

Så var jag på väg till Karlstad, har precis haft rökpaus i Mellerud.. Den satt verkligen där den skulle..
Satt o höll på o dö en skvätt när busschauffören äntligen ropade ut i högtalaren att det var 5 min paus.. Halleluja! :D

Så nu sitter man på bussen igen :) Bara 1½ timme kvar :) sen är man hos sin lilla Prinsessa<3 :P
Hon tror att jag ska få för mej och gå 3 km hem med väskan sen.. ;) får väl se vad vi säger om saken när vi väl är framme.. hmm.. kan säga som så, inte direkt sugen på o gå massa km med väskan och ryggsäcken.. för dom inte är inte de lättaste direkt.. Men men, de märker vi när jag är framme :)

Förresten, jag älskar swebus.. Dom hade både eluttag och internet.. Är ju som hemma ;) :P

Nä, får la kolla lite facebook o så :) puss på er..

Åsikter :)
Postat av: Susanne

Hej! Tittar in och önskar dig en trevlig helg! // Susanne

2009-12-04 @ 14:11:39
Min blogg: http://www.metrobloggen.se/susannebrannemo

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0