Märri kristmas!

Äntligen ligger jag i sängen.. Min rygg har skrikit efter den sen jag gick upp...
Men dagen i lite korthet..
Blev brutalväckt av mamma som sa att Andreas är här om 10 min och då ska vi till Gekås.. fuck!! Stressa åter en morgon..och dessutom upp tidigt.. [är verkligen inte van och gå upp tidigt].. Men i vilket falls om helst så gick de bra, tog oss till Ullared, där folk körde som galningar på parkeringen, vissa även mot trafiken.. [idioter], och i affären var det massa massa folk!! Vart man än vände sej så såg man folk.. Men fick handlat det jag skulle iaf, och notan slutade på 1200 kr.. Hopp, där var alla mina pengar slut.. Eller njae, kanske inte riktigt alla, men måååånga!
Blev även en del till mig! 4 filmer a 30 kr styck.. och underkläder..så äntligen kunde jag slänga ut massa som var fula o obekväma..
Slängde förövrigt 11 par bubber innan.. :) *duktig*

Sen begav vi oss till MM, de var nog de dummaste vi kunde göra.. där var i princip hela mark.. och det var utplockat en massa, men vi fick tag i de vi behövde iaf, som tur var..

Sen hem, slänga in maten i kylen vi hade handlat, och sen slå in julklappar.. *suck* det var skitkul i början, men man tröttnar fort.. =/
Imorn är de fler o slå in, om jag inte har fattat helt fel.. Men vi ska ju inte öppna julklapapr förräns på juldagen så..

Nä, får nog sluta blogga, ögonen går ikors och jag har ingen riktig pejl på vad jag skriver.. :(

GÖD JUL PÅ ER!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0