Nä, nu ger jag upp..

Nu får denna dagen gå till ända..
Jag har stretat hela dagen för att inte somna.. Jag var som i en dimma dom två första timmarna efter jag gått upp.. och de kom tillbaka vid 20 tiden.. Så nu är de dags o kasta in handduken och gå lägga sej..
Känner hur kroppen inte mår bra alls av denna lilla sömn..

Dessutom känns det i hela kroppen att jag var med barnen igår..

Jag hade inte mage och inte låta han leka lite med mej :) inte ofta jag går med på såhär "vilda" lekar..
men jag kan säga såhär, de var nog ett av dom jobbigaste lekpassen jag varit med om.. Han slängde sej bakåt så jag la mej i soffan och sen skulle jag ta mej upp utan o ta tag nånstans, för jag var tvungen o hålla i honom med.. :O
men kul som fan var det..

Nu ska jag bege mej mot sängen som sagt.. Kanske blir en nattblogg på den lilla datorn :P Beror på om jag däckar direkt eller inte..

förresten, här är mina julklappar..:

Får väl se hur många avsnit jag orkar av varuhuset ikväll.. igår blev de 1,5 ;)

Over And Out!


Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0