Nu var ensamheten över!

För en liten stund sen kom mamma och Bengt-Ola hit :) Så nu kommer det inte vara lika tyst längre..
Men samtidigt känns de sjukt o dela lägenheten med någon återigen.. När man vant sej att vara ensam så kommer hon hem, och när man väl vant sej och bo ihop med någon så åker hon. Dock svårare och gå från o va med nån till och vara själv än tvärtom..

Känns att jag fick en helt annan dygnsrytm hos Mija, jag är dötrött! Och halv två är inget konstigt för mej i vanliga fall! Känns skitskumt.. Men det är ju iof en positiv förändring.. Och inte åt fel håll..

Har pratat en massa med mr secret på sistonde och jag blir bara mer o mer fundersam på vem han eg är.. Trodde jag kände honom, men ack vad ja bedrog mej.. Men fick logisk förklaring, att han är sån, liten secret o så.. Så det är väl nåt man får leva med :)

Om man skulle ta o bädda om och sen gå o snutta kudde? Är dötrött som sagt..

Välkommen hem kära mor!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0