OMG

herreud vilket liv det har blivit om "Idol-Eriks" flickvän.. vad spelar det för roll om hon kuta upp på scenen och inte betedde som en människa? utan skämde ut sej inför halva svenska folket?
Det är väl ändå henne och eriks problem, inte vårat?
Hon gör väl sina egna val eller? inte vårat problem om hon beter sej illa eller inte?
Gör inte varje människa sitt egna val? Jag anser iaf "sköt dej själv och skit i andra"

Jag sitter hemma hos D nu, Mijas polare.. han WoW:ar och jag sitter här och Mija och Alva ser på scrubs.. så kul har vi denna lördagskväll.. skitkul..

jag är tröttare än fasen.. gick upp redan vid 10 imorse.. Nenna kom in o väckte mej.. Men imorn är vi barnlediga.. Halleluja, vet att de låter fel, men ska bli gött o få sova ut lite..

Sen åker ja ju hem på måndag med :) ska bli gött o få komma hem, men satans så tomt de kommer bli utan varken Mija eller Nwnna.. och jag kommer ju få vara själv i några dagar innan mamma och bengt-ola med hund kommer :)

Nä, får sluta blogga.. Alva sparkar o håller på :P behöver ja tillägga att hon bara är 4,5? ;)

puss

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0