pressen stiger!

har lagt mej i sängen..
pratat en massa med mr secret, gör fortfarande..
Och jag känner en hemsk press.. Vet vad pressen beror på, men de är inget jag tänker skriva här, finns för många som läser som inte behöver veta..
tyvärr är de trist att man har en blogg men inte kan skriva vad som, pga vissa som läser.. vet att vissa tar åt sej nu, men kan säga såhär, det är inte bara ni som inte behöver veta.. finns betydligt fler..
Kan finnas nåt hemligt i mitt liv, som inte behöver snackas om..

Jo, på tal om mr secret, jag får lite prestationsångest att jag inte alls ska va som han har fått bild på.. Sånt är så jävla jobbigt..
varför ska allting va så jävla svårt i denna förbannade psykade värld?

Nä, får se om de finns nåt kasst o se på tv, och kanske man kan somna till..

Over and Out!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0