Resfeber

känner att jag börjar få resfeber.. Ligger i sängen, klockan har passerat 2 för ett bra tag sen.. ska kliva upp senast 11..
Ligger och funderar på om jag har glömt något.. Men kan inte komma på något, men ändå har jag en skum känsla över att något är glömt.. faaan va irriterande de är..

Har legat o sett på två avsnitt av varuhuset nu :) har bara 1 skiva kvar.. Avsnitten är alldeles för korta ;) och alldeles för få på varje säsong.. Kommer sakna serien när jag väl sett säsong 5 oxå, då vettefan vad ja ska se på.. Då får ja nog köpa 1 och 2:an med.. så kan jag starta om ;) och så blir de snyggt i hyllan med, dom har så snygga fodral.. Det står "varuhuset" med deras logga när man har alla.. Hos mej står de bara "Uhuse" hittils :P Hoppas få råd o köpa 5:an nästa månad :)

Tack för en trevlig söndag :) och för alla sms.. Du har nog rätt ändå :)

Nä, måste verkligen sova..

Over and out!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0