Så var denna dagen till ända!

Imorn blir det att packa :) dock har jag lite ångest inför det.. Och de känns inget bra alls.. :(
Men de är nog en skvätt socialfobi under allt..
Men det är bara att bita ihop, gott att det finns trådlöst nätverk på bussen, och jag har min lilla dator, så jag kan sätta mej och surfa slut batteriet om jag skulle råka hamna på en buss utan eluttag.. Men har iaf dator i ungefär 2,5 timme :D behöver ju inte använda youtube på bussen, utan jag har min mp3 med mej som jag ska hämta hos mr x imorn.. Ska bli gott o få den tillbaka :) så jag får laddat den och allting innan jag åker :) då har jag ex antal fler timmar musik än bussresa :P troligtvis så de skulle räcka i minst 1 dag :P

Så i helgen ska jag umgås med min Mija.. Jag o Mija ska invadera Karlstad :P haha..
Eller som jag sa : ska bli gott o få gå på gatan i Karlstad. hahaha..
sades nog på ett sätt som inte lät så bra :P det jag menade var att de ska bli gott och få gå runt på gatorn i karlstad utan att någon har fördomar.. Bara få vara Ida utan krusiduller.. Bara en helt enkelt Ida..

Ingen där som tittar snett på mej eller har nåt emot mej.. Skulle någon ha de så känner jag inte dom ändå.. :)
Men gott som fan ska de bli iaf att slippa Marks Kommun i några dagar, även om det bara är 6 dagar är det gott :D få andas lite frisk luft som inte är infekterad av skitsnack, falskhet och allmänt missnöje över allting..

Nu ska jag sova och fundera på vad ja ska ha med mej :) och skriva upp de så jag inte glömmer det :)

Puss på er!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0