Tidigt i säng denna fredagskväll!

Ikväll blir en tidig sänggång.. Mest beror det på att mamma och hennes kille ska gå lägga sej och jag är så rädd att jag stör om jag sitter uppe, så då blir det att man sätter sig i sovrummet istället.. och kollar på tv/film och kanske surfar lite :)
har ju laddat upp den lilla datorn, som är mycke smidigare i sängen, passar som gjutet på mitt ben när jag ligger i sängen :P hehe..

Min stora dator kom hem idag.. Dock inte direkt så jag jublade, eller jo, till en början, tills jag insåg att dom inte bytt det jag lämnade in den för.. Lämnade in den för värmeproblem, och att en fläkt hade gett med sej, den lät som ett flygplan när jag startade den lite då o då.. Men det blir så ibland.. Iaf så har dom bara bytt hårddiskar.. =/ det bad jag aldrig om.. Jag bad om att få hjälp med värmeproblemen, men icke sa nicke..
Hade haft igång den i några timmar när jag laddade ner programmet som kollar värmen i den och insåg ganska snart att den går upp i 70 grader.. Med Kylplatta!  Vaffan! Jag hade ju precis inne den för värmen?
Vore ju bra om dom fixade det man söker för.. Men icke sa nicke..
Men ska stå ut med värmen nu under jul o nyårs helgerna, sen blir de in igen.. Kan inte va utan den under jul o nyår när jag reser iväg..
Jo, nu tänker ni säkert att jag har den lilla datorn, men det är inte riktigt samma sak.. Kan inte göra allt jag kan göra på denna..

Nä, om man ska ta och kolla igenom sina filmer och se om de finns nån där man inte sett 100 ggr..? hmm, tror inte de finns :P Men nåt kommer jag säkert hitta, för jag har inte orkat sätta mej och ladda ner nåt torrent program än eller brännarprogram.. de kommer senare. En sak i taget.. Har tagit ner de viktigaste idag iaf.. Programmet som kollar värmen och MSN.. :P viktigare saker finns inte ;) Nu håller jag på o ta ner programmet man tar ner grejjer ifrån Youtube :) Så jag kan få lite musik i den.. Datorn är sopren.. Skitkul!
Får sätta mej med den externa imorn..

Nä, kolla film var de..

Over and Out!

♥Gå dit Hjärtat leder dig♥ Tyvärr har jag problem med den frågan =/

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0