Äntligen har jag fått dragit ur tummen!

Nu sitter äntligen den externa hårddisken i datorn :)
Så här säkerhetskopieras det för fullt nu.. Var en del filer som ska iväg från datorn till hårddisken :)
Vågar inte riskera nåt längre, har en dator som har en snitt temperatur på 80-90 grader dagligen på båda processorerna, så tyvärr är jag rädd att dom kan bränna när som helst.
och då vill jag inte ha 100 miljoner bilder i datorn som jag förlorar. Senaste veckorna har jag inte vågat tömma kameran i datorn utan bara kopierat så jag inte ska bli utan korten om datorn skulle få för sej och lägga av.. Som den gjort flertal ggr innan!

Vet dock att externa hårddiskar inte är 100% heller, men det är iaf bättre än och ha dom i datorn om de händer något med den :) Hårddisken förvaras så fint och tas så väl om hand så ;) Den är som ett barn :P haha.. Nä, men den är en av dom käraste ägodelarna jag har..

Nä, får väl vänta på att filerna är överförda och sen se om jag kan komma in på WoW.. :) vill se lite vad som har hänt med min gubbe :) och se om jag kan få för mej och faktiskt spela lite :)

Puss!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0