dålig vs bra dag..

Idag har varit en djävulsk dag.. Men det har varit en bra bloggdag ;)
jag har fått skrivit mååånga fler inlägg än de varit dom senaste dagarna... Det är ju positivt, men att dagen varit så dåligt har varit fruktansvärt dålig..

Sitter och funderar på vad "storbloggarna" sa i aschbergs program.. Att man inte ska skriva om känslor i bloggen, för de är ingen intresserad av att läsa, men de har gett resultat idag, min statistik har gått upp oväntat mycket, men de beror kanske mer på att jag har skrivit mycket än att dom faktiskt brytt sej om att läsa..

Jag saknar min pappa! Idag har varit hemsk, jag har tänkt på honom hela kvällen.. ett rent helvete har det varit, men vad ska man göra.. finns inget jag kan göra åt saken, han är tyvärr där han är :( och vi kommer ses om massa år, den dagen då jag lämnar jordelivet själv..
KOM TILLBAKA PAPPA! Behöver dej här.. Men frågan är hur de skulle bli  om han kom tillbaka.. allt är så invant nu att vara utan dej.. Så de skulle nog kännas skit.. Mamma har ju gått vidare med ny kille, jag o mamma bor i lägenhet nu och brorsan har byggt om hela huset där vi bodde när han dog, och min andra bror bor i lägenhet, och de har kommit barnbarn i bilden.. Sjukt vad mycke som skulle vara "nytt" för honom om han kom tillbaka.. Men det kommer aldrig att ske, men kul att spekulera en aning..
Men insåg en sak idag som gör mej ledsen.. Mina barn kommer aldrig få en morfar, jag har aldrig haft någon och jag vet hur trist det var, men samtidigt inte, för jag var inte van vid något annat..
Men jag hade gärna träffat min morfar och lärt känna honom innan han dog, men jag fick aldrig chansen tyvärr :(
Samma kommer vara med mina barn. Men dom kommer förhoppningsvis ha bengt-ola istället.  Så dom kommer ha en manliga förebild i honom även om han inte är "biologisk"..

Nä, nu blev jag sådär sentimental.. Skitsamma..

jag har velat prata med x hela kvällen, men nu verkar de som han är inte hemma på flera timmar till :( så jag får vara utan de, och inga sms kan jag skicka till honom heller, för han har dåligt batteri..

Nä, se på varuhuset och gräva ner sej i duntäcket.. :)
puss på er..

Åsikter :)
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Letar ni efter en blogg att läsa, en som sticker ut?

I min blogg skriver jag om hur det är att vara dotter till en narkoman, om sveken,misshandeln och förnedringen som min familj har fått gå igenom och mycket mer..

http://sandratjulins.blogg.se

2009-11-08 @ 02:31:06
Min blogg: http://sandratjulins.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0