Dessa bloggbråk..

infogat från annan blogg..

Nu börjar jag bli fett trött på och få läsa skit varenda gång jag går inte på din blogg..
Därför tänker jag inte sjunka till den dagisnivå ni ligger på..

Ja, jag byter blogg nu, skit ni i varför, för det har ni ändå ingen aning om varför.. Jag försöker hitta en som passar mej, och vilken som passar mej är mitt egna val.. Finns blogg.se som passar mej ypperligt, men dom är så känsliga där, man kan inte riktigt skriva vad man själv tänker o tycker, dom har stängt av personer förr.. Så de riskerar jag inte..

På wordpress funkade de ypperligt att låsa vissa inlägg, men låste i princip 2, kände att jag låser ändå inga inlägg, för jag orkar inte allt bök de är o göra de..

Tanken har slagit mig flertal ggr att jag ska sluta blogga, men har alldeles för mycket tankar om allting, som jag behöver få ur mej, men jag vill samtidigt inte att bloggen bara ska vara skitsnack gång på gång.. Utan jag vill ha en bra blogg där jag kan skriva vad jag tycker o tänker utan att man blir anklagad för skitsnack och dynga..

Hoppas ni får nöje av min nya blogg.. Puss

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0