Det finns gott om idioter!

och jag var en av dom..

Gick ju halv nio för o bege mej mot gekås.. Det var nog de dummaste jag kunde ha gjort..
Kollade Besöksbarometern när jag gick upp, då stod det att de kunde dröja en timme innan man kom in, men optimister som vi är så bestämde vi oss för att åka ändå.. Vi trodde det skulle avta under dagen.. Men fy fan vad vi bedrog oss..

När vi väl kom dit så var de kööööö! den började vid kundvagnarna (de stora stället) och sträckte sej upp mot netonnet och sen mot utgången på gekås, sen tillbaka och genom deras park.. Vi stod i kö i 2,5 timme.. (!!!!) man kan inte vara normal om man gör en sån sak... speciellt inte om man inte bor så långt ifrån.. sjuuukt!
Men både jag o mamma och brorsan sa "Nä, vi åker hem", men hans tjej var bestämd, hon ville in ;) hon sa att de dröjer max en timme, men ack vad vi alla bedrog oss :P
Men in kom vi till slut ;)

Vi gick runt o handlade i 2 timmar, så vi köade längre än vi shoppade :P haha.. patetiskt när man tänker efter..
Men vi fick köpt allt förutom 2 saker på notan så jag är nöjd :) och billigt blev det oxå.. endast 1500 kr..
Jag hittade kläder (!!) jag köpte mej tre t-shirts a 10 kr styck :P och två pösiga toppar och 3 par leggings och 2 par hipsters :) Är riktigt nöjd att JAG fick för mej och köpa kläder, jag som hatar det i vanliga fall.. Så jag är riktigt nöjd, och gott att de kommer in lite nytt i garderoberna och inte de gamla uttjatade ligger där och glor..
och jag måste funder vad ja ska ha på mej för allt är så tråkigt.. Men imorn kan jag njuta av att slippa titta på de gamla :P

Är tokkär i mina leggings, köpte 2 par randiga som var rosa och grå randiga.. riktigt snygga enligt mej :) har bott i ett av paren sen jag kom hem.. så jävla sköna!

Nä, får ta och sluta skriva, huvudet värker som fan, och jag mår allmänt kasst.. Känns som någon har satt mitt huvud i ett skruvstäd och vrider om pö om pö.. :( Och de värker i ögonen när jag sitter vi datorn så de får nog bli o stänga ner och hoppas att de INTE är migrän!

Puss på er..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0