Helikoptrar i magen!

Jag har ångest.. Jag har helikoptrar i magen när jag ser kort på en viss herre.. Men samtidigt ger det mej ångest, för jag känner ju en massa för x.. faaaan! Jag tror jag blir galen snart..

Satt o kollade på FB innan och kollade igenom bilderna på denna herren.. och de pirra i magen för varje kort där han är riktigt snygg.. enligt mej iaf..
Helvete oxå att de ska vara såhär krångligt.. Nä, tror jag lägger ner allting som har med karlar i göra, eller iaf nya.. faaaan!
Ångesten är hemsk.. M tyckte jag skulle skicka ett mejl till han och börja prata lite, men de vågar jag aldrig..

Denna födelsedagen har varit precis som alla andra dagar.. inget speciellt alls..
Nu ligger jag i sängen och bloggar lite med den lilla datorn och insåg att batteriet snart dör, även jag har tristess snart..
får sätta den på laddning..

puss på er...

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0