Hopp så var datorn borta..

Hemkommen från Borås för massa timmar sen.. Men nu är datorn inlämnad.. Och jag har skickat tillbaka mobilen..
Bestämde mej för att den inte alls passar mej och varför ska jag ha en mobil för massa tusen?
Så det blev en billigare variant idag som jag dessutom diggar asmycke :D


Men nu är man datorlös iaf, tur mamma har en dator så jag kan skriva inlägg ibland med radbrytningar tror inte ni bara vill läsa en massa inlägg med inga rader emellan

Nu ska jag bege mej mot sängen (!!) men jag mår illa och känner mej lite yr, tror de går över med en aning sömn.. Vet inte vad de beror på men känt så i några dagar nu,men ikväll blev de värre.. Känner även att skärmen på mammas dator gör att jag får ont i huvudet/ögonen..

Puss på er..

*hoppas brorsan kommer hem på fredag med min dator*

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0