Jag finner inga ord..

Jag vet inte vad jag ska säga, men ärligt talat så känner jag mej hotad.
har inte mått bra av situationen innan, och fan inte mer sen jag fick telefonsamtalet. vet inte av vem, eller vem som gett ut mitt mobilnr. Har frågat vänligt mina föredetta vänner vem som gett ut det.. Men ingen av dom svarar.
Vet inte vem som har rätt eller fel..
Tråkigt att man ska behöva känna sej hotad pga en skitsak..

Nu blir de snart och gå lägga sej och se på webb-tv.. :) har ju missat två veckor av Singing Bee celeb..
Krockar med SOS Gute varje vecka.. Tur det finns webb-tv på även 5:an :D

Nu blir det och se klart på Livet i Fagervik och sen lägga sej :)

Puss på er! Mår faktiskt bra nu, tänker på min dröm :D

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0