Lättare höstdepression!

Seriöst, börjar fundera på om jag lider av någon sorts depression, typ höst/vinter depression?

Just nu känner jag att allt suger.. Men de stör mej inte alls att dom festar för fullt på kompisens fest fastän jag inte är där.
Själv spelar jag tv-spel dygnet runt i princip, finner inget intresse i något annat.. Helt sjukt..
Börjar bli rätt less på banorna i spelet nu Eftersom minneskortet är som de är med den frågan så kan jag ju inte spara, men jag vill ändå spela.. Det är de enda PS2 spelet jag kan spela utan minneskort.. Dom andra spelen startar inte ens..

Saknar mitt Nintendo Wii! Då hade jag kunnat spela Mario 3.. Faaaaan! varför ska spelet vara i Kinna när jag vill spela?

Men men, får väl sätta mej o vänta på att han ringer upp.. Så jag kan säga vad ja ville sagt..

puss

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0