reperation..

och så måste min dator in på reperation för 3 ggn på mindre än ett halvår, inte ens de..  jag kan inte ha en dator jag inte kan lita på.. Den lilla *peppar peppar* funkar rätt okej, nu tycker jag xp är förbannat segt men annars funkar den prima till dom grejjerna jag gör på nätet :)

Får se om brorsan följer med mej till Borås och lämnar in den, eller om jag o mamma åker dit imorn :) vore gott o få den inlämnad.. försäkringen går ut den 8 dec.. :( så innan dess måste jag få den lagad, har fan inte råd o laga den annars.. :( Och en dator måste ja ha, nu tycker ni väl att jag har ju den lilla datorn.. Ja, den är inget fel på, men jag behöver ha en "stor" dator oxå, allt kan man inte göra på den här lilla..
Min kära lilla bloggdator..

Nu ligger jag och ser på varuhuset, jag har bara 3 avsnitt kvar sen är den boxen slut :( vad ska jag se på sen? jo, jag får väl helt enkelt lägga ut pengar på nästa säsong ;) så har jag en 10 avsnitt till o se sen

Nä,  nu får jag ägna mej åt mobilen och tv:en.. puss..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0