Slööö dag!

Idag är en förbannat slö dag..
Skulle slagit in julklapparna till barnen, men väntar med det, gömde dom istället så dom inte ser dom ikväll när dom kommer hit :)
Så det får bli och stressa imorn istället, men hellre det än just nu känner jag :) är lite fullt i min hjärna nu känner jag..
Har iaf fått städat rummet :) barnen och farmor kommer ikväll.. :D

Ser på queen sized på femman nu :) så fort den är slut ska jag inviga min nya PS2 kontroll.. hoppas verkligen den fungerar, ananrs blir jag förbannad, är trött på att kontrollen alltid ska hänga sej åt höger.. Och så hoppas jag att brorsan tar med sej minneskortet idag så jag slipper börja om imorn.. börjar bli fett less på det.. Kan dom första 5 banorna utanftill.. :(
blir inte att jag orkar spela mer än dom sen tröttnar jag och jag kan inte låta spelet stå på, för fan va de låter.. s de får bli att jag får starta om vareviga dag.. och inget är ju sparat.. Kan man ha sån tur tro att de redan finns en sparfil på minneskortet med just detta spelet? vore riktig lyx :P

Nä, nu ska jag spela, för filmen tog precis slut :)

Snälla, kan ni sluta förstöra mitt liv? jag börjar bli trött på att få skit kastad på mej dagligen, JA, jag skrev ett inlägg, men jag var fan inte elak.. dessutom anonymt? moget klart!

Puss på er..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0