städdag :)

Idag ska jag ha en städdag :) jag ska fixa iordning i min garderob och slänga det jag aldrig kommer använda igen.. Finns mycket som aldrig kommer användas igen men jag tror nog de det är därför grejjerna ligger kvar..

Har vissa grejjer som jag gärna vill använda men jag är för stor för.. :( Men dom grejjerna ska jag lägga på ett annat ställe och ha som motto att jag ska kunna använda när jag väl lyckats gå ner i vikt.. Är en liten sporre i det hela..
Behöver ha en sporre som kan få mej att faktiskt gå ner i vikt..  Ingen som vet vart man kan köpa själv karaktär på burk? eller kanske pillerform? behöver ha de.. Men har inte lyckats hitta min än...

Nä, om man skulle avsluta detta inte så roliga blogginlägg och faktiskt dra igång o fixa med garderoberna.. Måste även läsa på om min dvd, den är lite knasig.. Den startar inte om jag sätter i vissa skivor, men fanns visst nåt skydd på den som inte spelar upp skivor de finns åldersgräns på.. Hmm.. bra men dåligt för mej som inte orkar engagera sej o fixa de :P haha..

Nä, puss på er..

Åsikter :)
Postat av: Mira

Heeeeeeeeeeeej!



Vad fin din blogg blivit. Gillar den skarpt.

Känner igen mig när jag läser ditt inlägg.

Hittar du tabletter för karaktär eller något annat, så glöm för sjutton inte av mig.



Jag betalar vadsom.



Ha en go onsdag!



Kram

2009-11-04 @ 18:23:50
Min blogg: http://mirizen.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0