Upp om 5 timmar..

Om 5 timmar ringer klockan och jag ska bege mej mot gekås.. Skitkul.. Ja, shoppingen på gekås ska bli kul, dock mindre kul att jag är pigg som en mört och ska upp om 5 timmar.. Och min kropp inte har minsta lilla hint om att jag faktiskt ska sova.. John blund nu får du fanemej komma hit och strö en tunna sand i varje öga eller nåt..
VILL SOVA!

Förlåt för den jag är, tydligen drar folk mej för att vara "negativ" när jag säger sanningen. Sanningen är ingen höjdare i min värld för tillfället, den ser rätt mörk ut, men utåt verkar den skitbra :) tur man kan få den att se bra utåt i vilket fall som helst.. Så folk slipper se den bistra sanningen om Ida.. För det ni läser här är bara en fjärt i rymden om hur de eg ser ut.. Nu vet jag att det finns folk som kommer klaga på att jag skrev för ett tag sen att mitt liv var skitbra.. Det är det, om man får se det ur min synvinkel.. Och vad ja vill att det ska vara.. Men tyvärr lever jag inte alls som jag vill att det ska vara..

Det som hade "räddat" mej hade varit om jag hade fått bekräftat från nåt håll att det faktiskt finns någon i min värld som kan säga att dom älskar mej.. Föutom föräldrar/syskon då.. Någon "utomstående" som kan säga ärligt och titta mej in i ögonen och mena det dom säger.. Som bla "jag tycker du är jättefin" eller "jag tycker om dej för den du är"

Tyvärr får jag inte höra sånt så ofta längre och inte gjort på ett bra tag.. :( tragiskt nog.. Det hade nog räddat upp Ida för tillfället. Tyvärr kan jag inte se mej själv i spegeln och säga "du är fin/söt" eller "du duger som du är", för det gör jag inte..

Har haft lite funderingar inatt när jag legat klarvaken och insett att stora tjejer råkar mer ut för killar som bara vill tömma och glömma.. Tror dom inte kraftiga tjejer har någon moståndskraft eller känslor? jag har känslor, tror fan jag har mer känslor i min kropp än vad bla en smal tjej har. Nej, nu menar jag inte att ni är känslolösa, men vi stora tjejer får kämpa mer för kärlek än vad en välsvarvad tjej behöver göra. Vi får kämpa för att få kärlek och inte bara bli påsatta.. Tråkigt att det ska behöva vara så i dagens samhälle..
Varför kan inte alla få duga som dom är utan att killar/tjejer vill att dom ska bli omgjorda? Jag vill vara den jag är, jag är en bitter sak, men med förbannat mycket kärlek. jag är inte bitter jämt, jag är faktiskt en förbannat positiv och glad tjej om jag får vara med människor som lyfter fram det goda hos mej! Det har funnits ett fåtal såna människor i mitt liv genom tiderna. Men för tilfället finns det nog ingen vad jag kan komma på, på rak arm.. Utan nu får jag vara positiv mot mej själv, och med det usla självförtroende jag ligger inne med just nu är de svååååårt! Så tyvärr brukar det sluta med att jag är bitter mot folk istället, absolut inget illa menat.. Utan jag vill verkligen vara den "riktiga" Ida.. inte den jag är idag..

Nä, får försöka sova.. Inget ni bryr er om kanske, men inlägget tog mej endast 7 min o skriva.. Otroligt för mej :P som brukar ha 100 järn i elden och brukar glömma bort att jag skriver :)

Puss Puss

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0