attentionwhore!

Fy fan vad jag känner att jag behöver uppmärksamhet idag!
För varje som "dissar" mej så får jag panik och känner mej så jävla ensam.. det heter nog attentionwhore.. eller vad säger ni?
jag vill ju ha uppmärksamhet, kärlek och någon som bryr sej om mej till den grad jag själv behöver! Ingen har hittills kunnat ge mej det, så mitt humör sviktar väldigt.. :(
Så tyvärr kan jag nog bli ovän med dom jag minst anar idag, men försöker hålla god min, men inte de lättaste när man känner att jag behöver uppmärksamhet efter uppmärksamhet!

Mamma startade snabeldraken (dammsugaren) nu.. Den låter inte så mö som tur är, men de är ändå detta jävla tjutande ljud.. Men de blir rent iaf..

Usch o fy vilken fittig start på en dag! har inte vart uppe många timmar, men ändå känns de fitta i hela min hjärna :(

Ska se om jag kan få göra nånting så jag glömmer bort att folk dissar mej.. eller , ni dissar mej nog inte, men jag känner det så.. Tänk o få en kram o känna lite kärlek så bra allt hade fått vara.. Har brist närhet! Det är hemskt, jag vill ju bara få känna att någon tycker om mej!!!

Nä, göra nåt annat va det, än o sitta här o tycka synd om mej själv..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0