Bonde söker fru!

Nu är det snart bonde söker fru som står på tur..

Seriöst, jag blir så jävla frustrerad.. Får sms i stil med "jag skiter i vilket" och "jag pratar med dej för att du vill"
Men snälla, be mej dra åt h-vete då! För varför i helvete ska jag prata med någon som skiter i mej eg?
och dessutom säger till en att jag inte tänker komma pga en tjej.. Smidigt!! Men de är hemskt bra och veta att du snackar vid sidan om precis som alla andra!
Tack för att du förstörde Halloween festen för mej! Nu kan jag inte gå pga det.. SUCK!
Jag som började se framemot festen helt plötsligt, men tappade suget totalt! Hade t.o.m funderat på vad ja skulle klä ut mej till, men icke, nu får jag glömma den skiten och se framåt.. Och hur jävla lätt tror ni att de är att se framåt när man inte kan yppa ett enda litet jävla ord utan att de ska glappas!

Du får bli hur jävla tjurig du vill på mej för att jag säger precis vad ja känner o tycker! Men de känns bra att du bryr dej så mycket som du gör.. eller ops, jag tror jag ljög en sväng.. Du verkar bry dej lika mycket om mej som en gammal sopkvast..

Oj, glömde visste publicera inlägget..

Åsikter :)
Postat av: nettan

men snälla jag sa ju till dig att jag inte vill ha honom,jag vill ju att du ska komma på festen,mn jag tvingar inte dig.du gör som du vil..men jag kommer inte göra nått som kommer att såra dina käslor för J men det är ju upp till dig nu...

2009-10-21 @ 20:02:09
Min blogg: http://weepee.blogg.se/
Postat av: jimmy

o du har aldrig sagt saker vidare tyå när vi bråkat?

2009-10-21 @ 20:18:03
Postat av: Simone

om du inte vill prata med folk som inte bryr sig om dig gör inte det då. du fortsätter ju o smsa o ringa den personen... du gör tyvärr tvärtemot vad du sj säger... icke bra :/



vill du gå på festen för din skull gör du det

2009-10-22 @ 01:58:07
Min blogg: http://kennethsfru.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0