Farmville är som ett gift..

Kanske inte bara farmville, men det fick mej att stanna upp vid den stora datorn nu i 10 min.. Skulle bara logga in medans jag är ute o röker, men ack vad ja bedrog mej, de gick fortare o komma in än jag räknat mej, och så fanns de massa nytt och köpa,faaaaan!
Så där fastnade jag totalt, blev helt fast.. Iof bra, för då slapp jag röka just då, men röker nu istället och har med den lilla datorn..

Men ett spel som är värre är RollerCoaster, att jag ens började med det var helt otroligt.. I  början var de så segt och tråkigt, men sen dom fick ordnat spelet så är de skikul.. Dock förbannat tidskrävane.. Fan de är ju de första jag laddar upp på morronen och sen loggar ja inte ut från RollerCoaster innan alla besökarna har röjt runt ett tag, är de många kan de ta timmar.. Och då låser jag hela facebook, Och hur varm datorn blir av att låta den stå med de spelet igång ska vi inte ens prata om.. Den blir minst 3 ggr så varm som när man WoW:ar och de säger väl en del för er som känt på min dator när man har spelat/spelar? Men är så trött på den datorn så den kan gärna krascha moderkortet en gång till, då får jag iaf en ny.. som tur är..

Har städat o fixat lite i mitt rum, men har för mycke saker för mina 9 kvm.. Så de är fanemej saker överallt..  Snart får jag bygga hyllor man hissar ner från taket eller nåt.. För de går inte o ha de så längre.. Eller ska jag göra mej av med grejjer? Hmm, jag behöver ju typ alla sakerna..

Nä, om man ska se på en film eller två.. Har inget bättre för mej ändå.. Kanske lika bra och lägga sej ner, käka chips o glo på nån film man sett hundra ggr?.. Låter som en plan i detta sktivädret..

Puss på er..

Åsikter :)
Postat av: Amanda

Hej, ett tips bara, du verkar ju ha din dator o knät och så lite överallt ;) skaffa en sån här, så lever din bärbara lite längre, själv har jag en kylplatta =)

http://www.netonnet.se/art/dator/datortillbehor/laptop-tillbehor/kylning/Targus-LaptopCoolingcushion%28122109,4220%29

2009-10-23 @ 16:19:25
Postat av: iidaa

Hej Amanda :

jag har en kylplatta till min dator, men den blir tyvärr lika varm för det. dom har insett att moderkortet i dom här datorerna strular hemskt.

2009-10-23 @ 16:54:03
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0