Finns det rangordning bland vänner?

Givetvis finns de det.. Ex, jag har många vänner men bara ett fåtal som står högst på listan.. Mija är ju en av dom.
Men vänner som står i samma rank ska väl inte de vara skillnad på?
tydligen betyder man mer om man smörar.. Men jag tänker INTE smöra för någon för o få högre rank. Ibland vore det bästa o säga upp bekantskapen med vissa..

På fredag har jag fått ihop lite folk så vi ska basta o äta pizza, men tyvärr får jag inte den respons jag ville ha, så ni kanske få klara er utan mej.. Jag kan vara med o äta pizza, men vet inte om ja tänker basta.. vaffan ska jag visa mej lättklädd för någon som ärligt talat skiter i mej, och pratar med mej bara för att jag vill det? För jag kan räkna på en hand hur många ggr personen hört av sej utan att jag skikkat före.. Det var en dag då du gjorde det, men sen dess har de vart tyst som i graven och oftast blir du irriterad om jag skickar sms.. Så jag tror jag byter nr snart och skiter i allt.. Dom närmast sörjande fär de.. Ingen mer.. Vaffan ska massa folk ha mitt nr för om dom eg inte vill prata med mej? utan dom gör de för o va snäll?

Min åsikt om vänskap.. då bryr man sej om den man är vän med, och faktiskt fråga hur personen mår, kanske frågar ibland om man ska umgås.. det är min åsikt om vänskap, jag kan ha fel..
Jag tycker inte vänskap är att man pratar med en person bara för att den ena vill det och inte den andra, för då kan det likväl kvitta.. jag frågar hur de är till mina vänner, men vad får jag för det? ingenting..  Ska man behöva bryta ihop ör att någon ska få upp ögonen för en?  om det bara är då de duger o fråga hur man eg mår så kan de fanemej kvitta..
Nu hoppas jag ni får kul i Borås, själv ska ja väl ligga i sängen o se på film..  Finns inte mycket annat att göra..
jodå, jag kan säkert ge mej ut på en promenad, men orka. Då träffar man säkert på nån som man behöver vara trevlig mot.. ORKA!

Detta inlägget blev betydligt längre än jag hade räknat med. men jag har väl alldels för många tankar i min lilla skalle. och ibland behöver dom bara ut!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0