Galen mobil!

Köpte ny mobil för ungefär 3månader sen. Och den krånglar värre än nån annan mobil jag haft. Nu för tiden krånglar den med laddningen. Den laddar till 50% sen står det laddningsfel.. Borde inte en telefon hålla betydligt längre än max 3mån? Förlåt om det inte är radbrytningar, blir så via mob.. Ni vet ingen man kan fråga chans på bara sådär? Vill inte ha nåt seriöst, bara någon som finns där för mig och kramar mig när jag mår dåligt, struntar i mig när jag behöver det.. Usch vad jag saknar närhet! Behöver skeda! Tänk vad jobbigt man tyckte det var vissa stunder och ha partner, men ack vad bra man hade det.. Ge mig kärlek för fan ;) Hehe. Är inte bitter, bara kramsjuk:( mer kärlek åt folket!! Vill inte höra er som har partner gnälla över dom. Jag tänker då inte gnälla i onödan om/när jag skaffar någon.. Man ska va glad för det man har. Underskatta aldrig kärlek och omtanke!!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0