Halvsovande

Ögonen går i kors, ska snart sova.. Vet eg inte varför jag bloggar, tror det är för jag vill be om ursäkt. J jag vill be om ursäkt för mitt beteende ikväll/inatt, var fruktansvärt jobbig, är medveten om det. Men är skit och inte veta. Fördelen ikväll är att tröttheten tar över tänkandet. Tack gode gud! Ge mig fler såna kvällar, helst gärna på rad.. Och S, förlåt att du fick vara bollplank idag, var inte meningen du skulle få allt. Vet du har egna problem precis som alla andra.. Resten jag tänkte sagt behåller vi för oss själva, finns "risk" jag berättar det en annan dag! Natti och pyss på er!

Åsikter :)
Postat av: ingmarie

Åh så fint du har det här min vän

2009-10-18 @ 08:26:11
Min blogg: http://mimmiros.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0