Huller om buller..

Insåg just att det senaste inlägget jag skrev hamnade som tredje.. Hmm.. Kan bero på att klockan slog om precis när jag publicerade det, och då drogs den tillbaka en timme..

har nyss haft ett sms-samtal med mr secret. Tänker inte nämna några namn, men de kändes både bra o dåligt på samma gång.. Helt sjukt kändes det..

Fan, jag hatar att klockan ställdes om inatt.. Klockan blir så missvisande.. =/

men men, kanske borde sova.. ska kolla på mobilt bredband imorn.. Kan behöva det under nyår på Gotland.. Och när jag ska åka till Mija :) måste ju kunna blogga ^^

puss på er.. måste verkligen försöka sova.. om de nu går efter sms:en..

Åsikter :)
Postat av: ingmarie

ska du till ön över nyår...trevligt det ju

2009-10-25 @ 13:58:16
Min blogg: http://mimmiros.blogg.se/
Postat av: doris

tycker inte att du ska känna dig träffad. har inte läst din blogg på bra länge. har ju inte kommit in på metro. nu har jag hittat din blogg iaf:)

2009-10-25 @ 19:17:58
Min blogg: http://dorisnova.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0