Hur ska detta sluta?

undra hur denna dagen kommer sluta eg.. Den har inte direkt börjat bra..

när klockan slog 4,30 hade jag inte slagit ihop mina ögon.. Men somnade nog en stund efter det.. försökte starta en film o somna till, men då gick dvd:n sönder :( så nu är den krasch.. Tur man har en PS2:a..
vaknade brutalt av telefonen imorse.. Satans Mija ;) Väcka mej på de viset =/ =P
Sen rasade magen på mej och jag är så jävla sliten.. Känns som jag håller på o bli sjuk eller nåt.. Så jag ligger nerpackad i sängen just nu och försöker må lite bättre.. Tyvärr blir jag ju bombad av sms från en som vill träffas.. Snälla, säger jag nej så är de nej.. Inte att du ska skicka och försöka träffas en timme senare bara för det.. Orka!

Ser att Batteriet på datorn börjar bli mindre o mindre :( tråkigt nog, men får la låta den gå så länge de går, dör den så dör den, då får jag väl ladda den.. inte mycke annat o göra.. Men nu ska jag krypa ner under täcket igen.. Ska fanemej unna mej lite choklad.. Är inne i ett beroende av Helnöt igen :) får mina stunder..

Funderar även på morgondagen, hur jag eg ska göra..

men men.. puss på er..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0