Istället för dagis faster!

Idag är jag aktiv faster :) ihop med den aktiva farmorn ^^

Vi är i Örby och passar barn, dom har ju haft schysstheten och stänga dagisen i mark idag.. vad tänker dom på när dom stänger alla dagisen på samma dag? Jo, för personalen skulle på utbildning, men tänk lite! Vad gör alla dom som inte har någon som kan passa deras barn när dom är antingen på utbildning eller deras barn inte kan vara på dagis?

Vi ska ha barnen mellan 8-17 idag, får se vem som kommer hem först, de beror på om Chrille får jobba över eller inte, gör han inte det är han hemma före Helen, alltså vid halv fem kvart i fem.. Annars kommer Helen vid femtiden..

Är inne på andra andningen nu.. Var så jävla trött vid 9 så jag höll på o gå sönder.. För jag har trevliga grannar på gården bakom som fick för sej att spela musik vid 1 inatt.. Idioter!
Bara för att ni har lov, så har inte alla det.. Finns faktiskt dom som jobbar och går i skolan.. Jag hade inte stört mej om jag inte skulle upp vid 7 tiden.. då hade ni fått spela bäst fan ni vill.. Men jag tänker på alla andra. som faktiskt har barn..

Ett tips, tänk nästa gång!


Har kontaktat sjukvården idag, mitt recept på Losec hade tagit slut..
Kanske ska få 10 mg denna gången, fast 2 ggr per dag.. Nu för tiden tar jag en 20 mg per dag, och de funkar tyvärr inte.. Tar jag den på morgonen så får jag problem på kvällen, tar jag den på kvällen har jag problem på morgonen.. Så jag tipsade om att kanske ska ta 2 st om dan, fast 10 mg åt gången, kanske kan funka.. gör de inte det, så får jag väl kontakta dom igen..

Nä, får sluta skriva, barnen börjar balla ur ;) dom leker som fan i soffan, och i princip stampar på mej :P Smällar man får ta :)

Snart är de middag, sen sova för lillfröken och vila för grabben :)

Puss på er...

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0