natten smyger sej på...

Och då bloggar jag.. helt sjukt..
Datorn hade inget batteri idag och jag glömde totalt bort o sätta dej på laddning förräns nu ikväll.. Så nu kan jag blogga igen.. Iof dålig ursäkt, ´för jag har ju den stora datorn.. Men känns så fel att blogga på den, har inte alls den skrivinspirationen på den som jag på denna.. Visst låter de psyko?
Ligger i sängen och sms:ar lite med x.. Kommer väl eg ingen vart.. Tyvärr, hade velat ha lite mer konkreta svar, men icke.. men jag klagar inte, fick rätt många bra sms natten till idag. Så jag borde vara nöjd, eller snarare, får nöja mej med dom sms:en..

Snart ska jag starta Eva och Adam igen.. :P har verkligen inget liv.. Orkar inte gå upp för att byta film, så det får bli samma gamla vanliga.. Är ju sååå långt till tv:en med klart :P öh, typ 1 meter :P haha.. Men vadå, jag är lat ;) jag står för det.. Mer Lathet åt folket.. haha.. Nä, klart vi inte ska bli latare, men man ska våga vägra resa på sej i vissa situationer..

Pratade med mr H innan.. Han gjorde mej generad när han sa att jag var speciell.. Tyvärr så fort någon säger så får jag tanken att dom bara vill knulla.. jag tror verkligen inte en karl vill nåt annat än o spänna på mej sen glömma och gå.. Kanske inte borde dra alla över en kant? Tåls o tänkas på, men jag kommer nog inte ändra uppfattning ändå tyvärr..

nä, film, sms och kanske försöka somna lite tidigare än vanligt låter som en plan.. är dötrött..

puss på er....

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0