Sätt er aldrig ner och tänk!

Eller kanske ska säga att jag aldrig ska sätta mej ner och tänka. Får alltid så skumma tankar då.
eller skumma är fel ord, men jag börjar tänka efter.. Som idag, fick en nostalgi tripp i hjärnan och hamnade då på x:s bdbsida, och de slutade med att jag kommenterade bilder ända till förra året..
Kanske inget han ville jag skulle göra, men kunde inte sluta och kolla..

Hittade ett kort där det stod "jag älskar dej" jag blev varm i kroppen samtidigt som jag fick en kall kår igenom hela kroppen som inte kändes bra.. Vet inte varför, har mina aningar, men inget jag orkar ta upp här. Eller snarare, jag kan ta upp det här, men de blir så fel för vissa som inte alls vill läsa om det.. Jag har redan skrivit för mycket än vad vissa vill läsa..

Ikväll blir de nog tyvärr inte lika tidigt som igår, är inte alls lika trött, men så gick jag upp många timmar senare än igår.. Så ikväll kanske man hinner starta filmen iaf ;) och kanske se den med..
Jag måste köpa en ny dvd snart, jag blir galen på att inte kunna se brända filmer.. Kan bara se original och så låter ps2:an så högt så jag hör knappt vad dom säger i filmen.. Kan dessutom inte höja för mycket, stör mamma då som sover vägg i vägg.. Vill ju visa lite respekt!

Så det blir nog en tripp in på netonnet om vi åker till gekås på måndag, det ska bli riktigt gött, men den får inte vara för dyr, då blir jag ledsen i ögat, för jag är inte direkt gjord av pengar..

Förresten, någon här som vet vart man kan köpa långa linnen? som går ner på höfterna?
Älskar såna linnen, har dock inte hittat några o köpa på länge, har bara 2 :(.. Är man lite större är de riktigt gott och ha :) Då kan man dölja en del av fläsket!

Nä, får ta och vara lite social på msn :) inte för att någon har skrivit på ett tag, men jag ska nog allt få dom och prata :P haha..

puss på er..

tråkigt att det gick så dåligt i matchen!

Åsikter :)
Postat av: Anonym

ginatricot. Har mycket sånt.Billigt med,Du vill ju inte lägga pengar på kläder som jag vet. Men det rekommenderar jag varmt!

2009-10-28 @ 23:41:04

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0