Sova, vad är det?

Varenda jävla natt när jag försöker sova så skiter det sej.. som igår, jag var skittrött och i princip halvsov när jag fick sms av x, tänkte att de är nog ingen fara, blir nog bara få sms så kan jag sova sen, men blev betydligt fler, men de är mitt egna fel, hade jag inte svarat från början så hade vi aldrig fortsatt sms:a.. Men fick iaf lite mer info än jag fått dom tidigare gångerna.. Så det var positivt, dock så förstörde det min nattsömn.. Men det var det värt..

Nu försöker jag sova, när jag var som tröttast sms:ade jag med x igen, och det är återigen mitt egna fel, det var jag som började sms:a honom tidigare under natten, och han svarade nästan precis när jag somnat, men skitsamma.. Jag kan sova när jag blir gammal ;) hehe..
Nu är det lögn i helvete och sova, har testat t.o.m och somna till film, men icke sa nicke..

Förresten, har nog gjort världens dummaste grej nyss, men de får jag själv lida för så de är mitt egna problem, men jag löser det om de blir för jobbigt..

Nä, om man skulle ta en nattcigg...igen... och sen försöka sova.. Kanske inte normalt o ta typ 3 nattcigg, men jag är inte normal ;) hehe..

Nä, röka sen sova var de ju.. puss på er..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0