Tisdagskvällen går mot sitt slut.. Halleluja!

Usch o fy, jag har fått ett återfall, men låter inte de hindra mej från att må bra..
Jag försöker o se positivt på saker o ting, men inte alltid de enklaste.. *slår mej själv i huvudet* nu skärper du dej Ida!
Pratar med x på msn, men verkar inte vara kul o prata med mej, och jag vågar inte ta upp något heller och prata om, kanske blir fel.. Så vi låter det vara..

Förresten, blogg.se är så segt idag så vissa stunder hängde de min dator :( Riktigt deprimerande!

Det blev ingen promenad idag, vet eg inte varför, men tror de kan bero på att jag fastnade fett i min dator ;) Jag har i princip suttit där hela dan ;) Mamma kallade mej gravt databeroende ett tag ;) förstår inte va hon menar.. Hon ansåg jag var de för att jag lät min stora laptop stå i köket, medans jag startade upp den lilla medans jag städade, men jag skyllde på att jag ville lyssna musik, men hon undra varför man måste logga in på msn o ha massa konversationer upp om man bara ska lyssna på musik, och så hänvisade hon mej till min cd-spelare med ;) vadå, kan va bra med msn uppe när man lyssnar på musik :P

Fick lite ordning iaf.. Förresten, tror jag känner en i mitt liv som är för stolt för att kunna erkänna ett misstag! Men samtidigt kanske jag tänker fel med? hmm.. inte lätt o veta..


Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0