Tydligen på bra humör..

Nu är jag dock på bra humör idag .. Kanske inte ska säga dock, men är på bra humör. Och de verkar vara så att jag låter på bättre humör även om jag säger precis samma saker som igår..

Kvällen är fortfarande oviss, men har sparat numret igen iaf.. Så jag vet vem som skickar.. Sen att jag inte tror direkt att någon kommer skicka sms förutom S om jag skickar till henne och standard folket, men tror inte x kommer att skicka direkt.. Tråkigt men sant..

Vet ni vad? det är jag som är skuld till att folk måste äta sömntabletter.. Jag painar dom för mycket så dom måste ta de för att kunna somna.. BULLSHIT! Snälla, om de hade varit jag som varit fel till att folk inte sover så hade jag nog fått höra de betydligt tidigare än igår.. Mamma har ätit det i flera år, och S har gjort de med, och C gör de oxå.. Men inte fan skyller dom på mej.. MEn de är väl så, jag är väl skuld till allt ont i världen.. Det har jag fått höra lite titt som tätt i princip hela min uppväxt, men inte fan skulle jag på de när jag säger nånting.. Man kan inte skylla på sin barndom, för gör man de så finns de folk som tar betalt för o lyssna och försöker hjälpa dej..  Jag har vart hos en sån, men inte gällande de, utan helt andra saker..

Nä, jag ska ta o städa upp all smutstvätt som hamnar överallt i mitt rum.. begriper inte vem de är som lägger den där ;) hehe..

Förresten, köpte tre filmer idag på hemmakväll :) eller mamma köpte två och jag en :)
Vi köpte bägge Arn filmerna i plåtask och Rallybrudar :) Kan de bli bättre..

Puss på er..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0