Vänner?

Vad är vänner? Är det någon man kan prata med om allt eller umgås?

Själv känner jag att jag har inte samma relation med vissa av min vänner sen det tog slut med x..
Det är inte alls likadant som innan, vi pratar inte alls lika mycke, får korta sms, dom hittar på massa med x.. kanske inte massa, men mer än innan.. Jag är aldrig inräknad längre. Igår var ett undantag, jag fick verkligen panik och satt och grät hela bilresan hem, men det skrev jag om igår..

Jag vill ha vänner man kan hitta på nåt spontant med, men tyvärr kommer det aldrig bli så, jag har inget körkort, och kan inte ta mej nånstans utan planering.. tyvärr..
Mitt liv handlar just nu om att jag sitter hemma med mamma hela tiden och se på¨film/tv.
Ni tycker nog jag sitter och bara gnäller just nu.. Men jag har seriöst inga vänner och umgås med i nuläget.. Jag ligger i en zon där jag inte riktigt fått upp kontakten med mina gamla vänner samtidigt som dom gamla tar avstånd.. Helt sjukt..

Ni som läser kommer säkert känna er träffade, men de är helt galet, för alla vill ju ha någon att umgås med.. Och slippa sitta hemma hos sina föräldrar..


Hoppas snart jag får något o göra med någon annan än mamsen..

Puss på er..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0