Funderingar över sommaren -2o1o

Jag kom in på nån sida på facebook som hade massa bilder sen sommaren 09..

Och då tänkte jag och tänka på sommaren som kommer..
Hur kommer den bli?

Det kanske blir som sommaren 07,då jag satt i min lägenhet hela veckan, badade inte en enda gång (!!!!).
jag hade ingen och vara med, sommaren var dötrist.. Jo, jag hade nog en vecka på Gotland tror jag, om jag inte minns helt fel.. Eller förresten, det var nog ingen vecka där, pga brorsans tjej väntade barn, hon hade ingen lust och åka ända till gotland med bara några veckor kvar av graviditeten..
Så den sommaren tillbringades i Skene, såg inte vatten, mer än i pooler på gården och i kranarna..

Kommer denna sommaren bli likadan?
För tyvärr är jag ju inte vän med dom som jag brukar vara iväg och bada med.
Jag pratar inte ens med dom, och jag har ingen pojkvän.. Nu kanske jag har pojkvän till sommaren, men det är inte säkert han är en sån som gillar och vara iväg och bada i sjön och havet o så..

Ja, ni anser säkert inte detta är ett problem, men jag älskar och bada och skulle kunna vara på stranden och bada från morgon till kväll.. Bara jag fick mat under dagen ;)

I-landsproblem för mig.. Men för er kanske jag bara är töntig.. Men jag hoppas för allt i världen att jag ska få göra nåt annat än och sitta här.. Funderar starkt på om jag ska tillbringa mer tid på Gotland iår.. OM jag är singel, det är rätt trevligt där :) Fast kan bli tråkigt i längden..

Nä, nu blir det och gå lägga sig.. kl 7 plingar det på dörren, då kommer barnen och stannar tills 14-tiden..

Over and Out, ta aldrig något för givet!


Åsikter :)
Postat av: Jenny

Hej!



Tänk positivt, sitt inte inne i sommar igen o "tyck synd om dig själv", gör något åt saken. Du kan väl visst åka till/gå/cykla till stranden själv?

Man måste inte alltid ha någon med sig. Kan vara skönt vara själv, ta med en bra bok/tidning, lite smörgåsar o dricka... lite musik i mp3n kanske.

Jättemysigt!!



Inte bara stranden, utan gör andra saker, promenera, fönstershoppa.. Bara för att du just nu känner dig ensam behöver inte det vara ett "hinder".



Ibland behöver man ha en spark i baken/förslag för att hitta på saker o inte bara sitta o älta.



Menar väl Ida!!! Tänk positivt!!!!



Kram



2010-02-02 @ 22:47:49
Postat av: Jenny

Det är en hund på bilden....



Gå ut med den!!! Kanske träffar du någon annan med hund som du börjar prata med.;)

2010-02-02 @ 22:49:37
Postat av: Yohanna

gullig blogg du :)

2010-02-02 @ 23:28:35
Min blogg: http://jolaianga.wordpress.com/
Postat av: Iidaa

Jenny: det är tyvärr inte min hund, den hunden på bilden är kompisens och hon fick avliva den samma sommar som kortet är taget.. Jo jag vet, och jag försöker tänka positivt :) jag hoppas jag har mer ork denna sommaren och göra något själv istället :)

2010-02-03 @ 00:42:53
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0