Ger det ett försök till...

Satte mig inatt med datorn och försökte få ihop ett inlägg.. Men det slutade med ett hatinlägg..
Får hoppas inte detta gör det, då jag valde att inte ens publicera inlägget som skrevs inatt.

Nu har jag och mamma tvättat färdigt, vi har haft tvättstugan mellan 12 o 15.. :) så nu är all tvätt tvättad och torkad.. För ALLT i tvättstugan fungerade för ovanlighets skull..

Jag har sovit skit senaste nätterna, jag har legat vaken och funderat och åter funderat. Jag har insett en sak iaf av allt tänkande. Det är att jag tycker mer om en person än jag velat erkänna. Men jag tror det är för att alla runt mig snackar illa om honom.. :( och man blir väl påverkad omedvetet. Och så är man väl en sån tönt ibland med att man sagt "Jo, men jag håller med dig" och sen när jag är själv så har jag sms:at som en liten tok med honom och berättat vad jag tycker om honom.. Det är oxå en av anledningarna till att jag inte vill träffa honom, jag är rädd för vad andra ska tycka. Och jag brukar inte bry mig ett skit om det. Men det kanske är mr right? vem vet, kanske därför jag är så "rädd" för att träffa honom..
Men jag har frågat om han ville ses i veckan, för nu tänker jag skita i vad alla runt mig tycker. Skulle ni välja att inte vilja umgås med mig om jag träffar honom så är det erat problem, då var ni inte mina riktiga vänner!!

Och skulle det nu gå så att jag kanske t.o.m blir ihop med honom så ska ni fullkomligt skita i det, jag skiter i vem ni är tillsammans med. Jag säger som Mija, är du glad är jag glad.. Och jag tycker ni kan tycka likadant!

Men nu ska vi inte ta ut något i förskott, det kanske inte alls passar nu, men de gjorde det sist vi sågs, det var väl ungefär 2 år, nästan prick på dagen, det var i slutet av Januari vi sågs.. :-) Har tänkt en massa på den gången.. Men det är väl inget jag kan göra ogjort direkt.. Jag kanske skulle tänkt.

Men en sak ska du veta, du drar upp mig ur dom värsta hålorna genom att bara vara du!
tack för att du finns!



Åsikter :)
Postat av: Hummlan

Det är bara skita i vad andra tycker jag fick en del små skit för min ålder på min fd sambo då hon var 26 och jag 37 men jag tror mest det var av avundsjuka som vi har mycket av i detta land... Kram

2010-02-01 @ 17:58:39
Min blogg: http://hummlan.wordpress.com/
Postat av: Jenny

Strunta i vad andra tycker!! Följ ditt hjärta!

2010-02-01 @ 23:43:49

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0