ida <3 extern hårddisk..

Ibland älskar jag min externa hårddisk :) så gott och ha den..
Speciellt nu eftersom datorn ska in till lagning igen.. Vågar inte ens hoppas på att dom kommer byta den, därför säger jag "laga" istället.. Så slipper jag bli besviken.. som alla andra gångerna..

Men fan va drygt det är när man ska föra över till den externa.. Jag hade 2446 filer som skulle sparas.. Tänk förra datorn, då hade jag ingen extern och allting fick brännas ut, och tyvärr har jag väl inte varit super försiktig med dom så det har slutat med att jag har missat hälften av allting där.. :(

Imorn ska jag till Borås på damputredning.. eller i finare ord ADHD utredning.. Och Autism spektrumstörning.
vet inte vart dom fått de ifrån att jag skulle ha damp eller autism.. vaffan.. komma på det efter 25 år.. =/
Och hela utredning är bakom min rygg..
Kan förklara i kort..

Jag var på krafthuset, ledaren där fick för sig jag hade autism eller adhd bara för jag satt i ett hörn och levde i min egen värld.. Men jag trivdes inte med folket som var där, förutom vissa. Men jag ville vara inne på "killavdelningen", har alltid trivts bättre med killar än tjejer.. Men det fick jag inte, för jag kunde inte deras jobb.. som var och prova glödlampor.. Yay, jättesvårt..
Jo, då bokade han en läkartid för att se om jag hade något fel i kroppen. Fick då tipset att uppsöka en psykolog på öppenpsyk för lite prat.. Men det va vad dom sa till mig.. Men i remissen stod det "misstänker autism eller adhd," men det var ingen som sa det till mig, så jag anser dom gått bakom min rygg..
Men nu har de iaf slutat med att jag ska gå på neurospyk för vidare utredning.. Så imorn har jag 3 timmar inbokade på neuropsyk för att se om jag är kocko eller inte..
Men vi får se om jag tänker sitta där i 3 timmar, om dom tänker göra massa skitsaker så lägger jag ner alltihop..

Men men, får ta o fixa med datorn..
over and out

Åsikter :)
Postat av: minna

Du ahr rätt. Det är aldrig lätt att förlora någon. Min mamma dog för snart 2 år sedan jätte fort gick det :(//Minna

2010-02-04 @ 21:01:39
Min blogg: http://muminminna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad är krafthuset för något? Och vad gjorde du där? Jobb?

2010-02-04 @ 21:17:08
Postat av: iidaa

Jenny: Krafthuset är gamla kommunservice om du vet vad det är ? :)

2010-02-04 @ 22:53:36
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: Simone

Bara nyfiken, har du raderat mina grejer på don externahårddisk eller finns dom kvar?

2010-02-06 @ 15:05:23
Postat av: Emma

Inga kommentarer!



Pinsamt!

2010-02-06 @ 15:40:17
Min blogg: http://www.metrobloggen.se/emma198
Postat av: iidaa

Emma, varför ens kommentera om du inte har någon kommentar?

2010-02-06 @ 19:35:04
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0