Magsjuka ? :-O

Denna infon ni kanske inte alls vill ha.. men läs om ni "vågar"..

men ikväll har min mage vart i uppror med mig, har varit på toa 3 ggr på 2 timmar.. :-(
och jag mår illa och det vattnas i munnen på mig så fort jag rör mig.. Och känts som jag ska spy ex antal ggr, [men har jättesvårt för att spy så de krävs MYCKE för att jag ska göra de..]
men magen har vart helt makalös.. :-(

Har precis lagt mig i sängen, och känner väl att de kommer nog bli ett par besök till innan jag får sova.. För magen värker som satan på mig!!

Jag vet inget annat det kan bero på, jag har inte ätit något "konstigt" eller så.. Och inget ovanligt mot vad jag brukar äta.. Så tyvärr tror jag de kan va så illa.. Brukar i 99 fall av 100 få den "lätta" varianten jag bara skiter hela tiden.. Spyr är väldigt sällsynt.. bara om jag är full och stoppar tummen i halsen ;-)

Nä, får försöka vila, känner mej helt utslagen...

Puss o Kram..


Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0