Problemdator nr 1..

jag skrev i ett annat inlägg att jag inte skulle klaga mer nu på datorer, men förlåt, men jag måste!
jag har haft så jävla mycket problem med datorn idag.. Den har hängt sig säkert 20 ggr, och är hängd upp till 10 min.. :(
Och sen när den skulle uppdatera, så fastnade den på uppdatering 9 av 36 i över 3 timmar.. Så jag fick tvångsstänga den.. Skitkul när datorn inte alls är gammal..

Så jag bävar för hur det kommer att bli inatt.. När jag ska stänga ner den, kommer den låsa sej i uppdateringarna då oxå tro?

M, varför gör du såhär mot mig? jag tycker ju om dig o vill träffa dig, men du verkar inte förstå de.. FAN!!
Varför ska det vara så jävla krånligt?

Nä, ska stänga ner datorn redan nu så kanske uppdateringarna blir av nångång.. OM det vill funka vill säga..

ska ge datorn en vecka, fortsätter den såhär så ska jag ringa onoff och klaga.. För jag kan ju inte ha en dator som bara krånglar!?!

Over and out!

Åsikter :)
Postat av: Simone

PÅ den nivån e vi olika, visst ja tar inte heller det jätte negativt men när det e så var enda jävla gång blir man rätt trött. när en person man ska leva sitt liv ihop med ljuger gång på gång rakt in en i ögonen orkar man fan inte längre. vi e olika alla o reagerar olika. men ja pallar inte längre så ja har ett stort val framför mig o massa o tänka på

2010-02-15 @ 14:05:18
Min blogg: http://kennethsfru.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0