-0 i frysen!

Har i några dagar haft en frys som har gått från -0 till - 20 (ska ju va -20)
Men idag är den tillbaka på -0 och vägrar gå ner i kyla.. :(
Så jag fick tag i vaktmästaren till slut och de kanske inte blir nån ändring förräns efter helgen..
Så nu ska jag ställa allt i påsar och ställa ut på balkongen! Skitkul och behöva ha balkongen som frys..
Hoppas vi kommer få ha kallare och de absolut inte blir mildare!

Ingen som vill låna mej en minifrys som jag kan ha tills dom fixat min? Troligtvis ingen! Men värt ett försök!

Så jag måste verkligen ta ur allt ur frysen och ställa på balkongen, även mjölken m.m..

JAG HATAR KYLSKÅP OCH FRYSAR!
Och jag hoppas för allt i världen att dom kommer fixa de omgående, jag behöver verkligen all maten i kylen, fattigare än fan just nu och då har jag absolut ingen lust att maten går förlorad och jag måste köpa ny! :'(

FAN FAN FAN! varför händer alltid allting i lägenheten när jag är själv hemma? Kan ingenting gå sönder nångång när mamma är hemma?!

Åsikter :)
Postat av: Marica Rödebäck

Perfekt att det händer när det ändå är snö och såpass kallt ute.. värre om det vore sommar... hände nämlige för oss en sommar... inte kul.

2010-01-17 @ 15:41:12
Min blogg: http://rodeback.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0