2 januari..

Så var den 2januari snart slut oxå :)
Denna dagen började tidigt.. Gick upp redan vid halv 9.. Och sen begav vi oss mot Hemse, för att handla lite :)
Tänkte jag har bara 92 kr på kontot så de blir inte mycke handlat.. Men sen slog de mej att jag har nog en 100 i plånboken sen vi var i stan.. Så jag gick upp o hämta plånboken och inser då att jag hade 300 i den :D Snacka om att jag blev lyckligt.. Så det blev lite lördagsgodis, även 2 paket cigg, så jag verkligen klarar mej när jag kommer hem, så jag slipper bege mej till affären så fort jag kommer hem.. Orka...
Så nu har jag mat och cigg :)
Och dessutom en massa Powerking ;) Blev massa kvar när jag vart här så jag tar med dom hem..

Vi har haft premiärgrillningen för året..  :D Blev massa goa kotletter och ungsbakad potatis, tsatsiki :)
Kanske lite knasigt och grilla nu, men nångång måste man ha premiären :P

Nu äter brorsbarnen lördagsgodis..Och stojjar runt, höga på socker :P

Nä, om man ska ta o va lite social mot dom andra ;)

Over and Out!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0