Bara massa problem...

Jag har haft en massa krångel med blogg.se ikväll..
har inte kunnat blogga sen 17-tiden..
har kommit till startsidan, men när jag ska logga in så har jag fått upp "sidan kan inte visas" funkade inte via mobilen heller..
Men tyvärr tror jag inte de är blogg.se's fel, för jag kom inte på twitter och facebook heller.. Det är väl mitt jävla internet som ställer till det som vanligt.. Det har en förmåga och logga ut mej i dom mest dumma situationer..

Nu är klockan 02.22 iaf enligt min dator och jag har precis gått o lagt mig, eller snarare, jag har inte ens lagt mig :P jag har satt mej i sängen avklädd iof, men inte lagt mig :P har fastnat vid den lilla datorn..
Pratar ju med en riktigt trevlig sork på msn så :P varför inte få unna sig lite trevligt prat..

Denna dagen har helt gått i positiva tecken,
förutom en tandjävel, men de tar vi sen..
Jag har haft en sån jävla energi idag, jag har bäddat om i mitt rum så de är klart när mamma kommer hem. Jag har städat hela lägenheten, diskat, plockat iordning, vikt och hängt tvätt.. Känner mej förbannat redig :P
Vet inte vart all energi kommer ifrån bara, den bara flög på mig :D

Jo, jag har en visdomstand på väg ut.. Sist jag var hos tandläkaren sa hon alla var ute, men ack vad fel hon hade..
Men i vilket fall som helst så gör det svinont, men med lite alvedon och ipren i kroppen så löser det sej så man kan va människa igen ;)

Nä,återgå till MSN och sen kanske sova lite :D

Det känns så gott att ni är borta ur mitt liv, har varken msn, nummer eller med er på nån community längre.. Ni finns inte i mitt liv längre.. Ni är precis som alla andra..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0