Blinddate någon?

Har sovit i ungefär 20 min då mob ringde. Det var Mija som var lite lätt uttråkad, hon kunde inte sova. Jag har funderat en massa, och hittat en ganska söt karl på nätet, [pratar inte med honom], har sett han via en väninna, [vad gammalt de lät]. Han är ganska söt, men inget för mig troligtvis. Men funderar på om jag ska be denna kompisen om en blinddate, är det desperat gjort och göra de? Behöver synpunkter. Vet att det finns en nu som inte är överlycklig över jag skriver så, men ska förklara för dig. -Jag tycker jättemycket om dig och skulle kunna göra vad som helst för att få dig, men med alla dina ord som jag fått höra så blir jag skeptisk. Hoppas du förstår.- Nu menar jag inte jag ska slänga mig på någon annan, men blinddate är alltid trevligt. :P Nä, måste försöka sova. over and out

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0