Dessa anonyma kommentarer...

Att dom aldrig tröttnar på o kommentera anonymt.. Är man så feg att man inte vågar stå för vem man är?
Jag själv tycker att det är en jävla feg utväg om man vill ha något sagt!
Säg det du ska säga, och säg det med ditt riktiga namn!

Men svar på kommentaren: Jag har ingen pojkvän och nej, det var inte de som gjorde att det tog slut.. Det funkade helt enkelt inte, men det är ett avslutat kapitel och jag har gått vidare, jag anser inte man ska hänga upp sig på såna skitsaker..

Nu skiter jag totalt i vad han gör och med vem, så länge jag slipper veta..

Jag tog ett steg idag i mitt nya liv och det är att ignonera folk som har gjort mig illa, skita totalt i dom och bara låta mig få vara den jag är. Jag börjar äntligen komma tillbaka till gamla hedliga Ida som är galen och urflippad och gärna umgås med vänner.. när hon själv vill och med vem hon vill..

Nu ska jag snart gå o lägga mig och bara njuta av att jag inte behöver gå upp tidigt imorn :) utan faktiskt får sova ut, men är rädd att en viss person sätter käppar i hjulet för mig.. Men då ska den personen få veta att den lever :P haha..

Imorn blir det nog en tripp till Kinna och handla lite, börjar bli ont om mat i kylen/frysen.. Och så måste mobilen fyllas på, har inga gratis sms kvar :( hur fan ska ja klara mig, hoppas ingen sms:ar mig inatt..
Har iof 38 kr o spendera på sms :P

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0