Destination sängen?

Nu blir det nog och börja bege sej mot sängen, det tar betydligt längre tid än man tror..
Får inte glömma o plocka med mig den lilla datorn till sängen :) Om jag får för mej och blogga eller så..
Den var min musik maskin när jag diskade och städade innan, lite smidigare o ta fram den o lyssna på musik än o bära runt på den andra med kylplatta och allting.. och dessutom måste alla strömkablar med oxå.
Den klarar sig bara i max 15 min utan sladden. Medans den lilla klarar sig i mer än 2 timmar :)
Då var inte valet direkt svårt!

N, jag vet inte vad jag ska tro, men jag har bett om ursäkt, men klart som f*n man tror de är du, när man ser din mejladress, men då har väl någon tagit din mejladress och kommenterat med den, men men, det får stå för dig.
Nu har jag bett om ursäkt iaf..


Nä, sova var de ja, inte sitta här och uggla, ska ringa mamma och säga godnatt med :) de växer jag nog aldrig ifrån ;)

Over and Out!

lite natt musik för er :)


Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0