Fånge i sitt eget hem!

Jag sitter fånge här i lägenheten..
När jag skulle släppa ut katterna o hämta tidningen så var de tvärstopp i trapphuset..

Det står verktyg i trappan så jag kan inte ta mej fram, och dom har rivit upp golvet på första våning.. Jag kommer ingenstans! Kan inte ens hämta min post!
Ska man inte få något meddelande om att dom ska göra om? Jag visste då ingenting innan jag klev upp..!

Nu är dom på övervåningen och fixar istället, [låter det som iaf] så jag lär väl få sitta här hela jävla dan! och ja, detta gör mig bitter! Jag som ville ut, bara gå runt lite och fota! Men faan heller!

Så det får bli o trycka ner sej i soffan och se på ytterligare avsnitt av skärgårdsdoktorn!

Måste ta losec och huvudvärkstablett, huvudvärken håller i sig!

Over And Out!

Åsikter :)
Postat av: Emma

skulle inte du handla, det stod ju så på facebook på ditt status och här står det ut och fota?

Konstigt att du alltid ska "göra" något när det inte går.

2010-01-07 @ 16:53:44
Min blogg: http://www.metrobloggen.se/emma198
Postat av: iidaa

Jag hade verkligen lusten imorse, men tydligen är de fel av mej och vilja saker.. Jag hade pälsat på mej och skulle ut och fota för att rensa tankarna.. Men icke sa nicke..

Givetvis behövde jag handla oxå, för kylskåpet är tomt som bara den..

Men jag har fått handla nu och fota får vi ta en annan dag.

2010-01-07 @ 16:55:05
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0